in Tiel

Proef het echte Italia!

1. Twee personen van ons gezelschap hadden carpaccio die waterig was en erg koud; het leek alsof het net uit de diepvries kwam en nog aan het ontdooien was. Dit aangegeven aan een ober maar hij kwam daar niet meer op terug. Uiteindelijk vroeg een andere ober er naar en heeft onze halfvolle borden meegenomen. Er werd toen gevraagd of we een ander voorgerecht wilden; hebben we geen gebruik van gemaakt. We hebben die twee carpaccio niet hoeven te betalen, dus dit werd netjes afgehandeld. De rest van het eten was goed. Twee andere personen kregen toen ze een tweede glas rode wijn bestelden een heel andere soort wijn; deze wijn was ook erg koud. Is uiteindelijk ook opgelost maar het hoort niet. Er werd amper gevraagd of we nog iets wilden drinken en de lege glazen werden niet meegenomen. Het personeel was wel vriendelijk.