1. Laatst gegeten bij Portofino. Het eten was verrukkelijk, je kan de geur al ruiken als je binnenkomt en hebt een open keuken waardoor je kunt zien hoe het personeel het eten bereidt. De pizza word zelfgemaakt in de keuken en smaakt dan ook verrukkelijk. Ik had een pizza salami genomen en deze was heerlijk.

Ook hebben ze een uitstekende service. Als je binnenkomt, wordt de deur door het personeel opengehouden en word je met open armen verwelkomd. Je wordt goed geïnformeerd over het menu zodat je niet met een verrassing op je bord komt te staan, maar weet wat je voorgeschoteld gaat krijgen.

Verder is er binnen een erg gezellige sfeer. Een klein, maar fijn Italiaans uiterlijk maakt dit een ideaal restaurant. Je krijgt dus zeker waar voor je geld bij Portofino en ik raad iedereen aan hier een keer uit eten te gaan!