Op dit adres zit nu: Oliva

1. Wij hebben hier laatst met 2 personen gegeten. We hadden goede verwachtingen, maar dat viel heel erg tegen.
    Hoewel er maar 4 tafels bezet waren en er 2 man bediening was, duurde alles heel erg lang. Na 3 uur tafelen mochten we niet meer bestellen omdat de keuken dicht ging, en gingen we met honger naar huis (slechts 4 gerechtigd per persoon gehad). Omdat je maar 1 gerechtje per ronde kunt bestellen en er steeds meer dan 30-45 min tussen de rondes zat, echt onvoldoende.
    Bediening was zeer slecht, nam geen bestellingen op en nam het ingevulde kaartje pas na lange tijd mee.
    Bij de rekening werd gevraagd of alles naar wens was. Aangegeven dat we het te weinig vonden en te lang duurde. Bediening reageerde hier alleen met een 'oke' op.
    We gaan heel graag uit eten in Oisterwijk maar komen hier zeker nooit meer terug.
    Prijs/kwaliteit zeer slecht