1. Enno Nuy

Wij komen al een jaar of tien enkele keren per jaar in dit restaurant. We werden nog nooit teleurgesteld. De sfeer is er uitstekend, net als de bediening. De prijs-kwaliteit-verhouding is helemaal in orde en wat het allerbelangrijkst is: het eten is er meer dan voortreffelijk. Zoals gezegd, nog nooit teleurgesteld. Geen kaart, je geeft alleen op wat je liever niet op je bord hebt en voor het overige wacht je af wat Mariël voor je in petto heeft. Smaakvol, fantasierijk en met zorg bereid krijg je stuk voor stuk heerlijke gerechten voorgeschoteld met tussendoor even smakelijke amuses. En passende wijnen ontbreken al evenmin.
    Wie veel wil gaat naar een wokrestaurant en mekkert niet over de kwaliteit. Wie hoge kwaliteit zoekt, zich graag laat verrassen en graag met een voldaan gevoel huiswaarts keert, die gaat naar Vlees en Vis. Het ligt misschien niet voor iedereen op de route, maar is die kleine omweg meer dan waard.