Op dit adres zit nu: Hertme's Ambacht

1. Interieur is oubollig, het ruikt er muf. Bediening jong en onervaren. Bestek en servies met butsen. Eten was echt onder de maat. Diepvriesvlees met muffe smaak, spareribs niet lekker, aardappels niet lekker gebakken, salade niet oud. Echt niets bijzonders en ook niet erg lekker.
    Oale Bakkershoes was voor ons altijd de plek om even snel een lekker hapje te eten voor schappelijke prijs. Maar dat gaan we hier niet weer doen. Eten echt onder de maat. Prijzen daghap en gewone menu's zijn flink gestegen. Geen aanrader.

2,5

1. goedenavond Annelies ,
    jammer dat u via dit "bedenkelijke" medium uw gal spuugt over ons bedrijf , terwijl er zoiets als telefoon of email of gewoon kontakt bestaat ,
    wij zitten reeds 11 jaar in Hertme , en de prijzen van deze daghappen zijn gestegen in 11 jaar van 10,- naar 11,50
    de verrassingsmenu prijzen zijn van 23,50 naar 24,75 gestegen , en al onze andere hoofdgerechten hebben zoals in 2005 een prijs van tussen de 16,75 en 20,- m.u.v de tournedos .
    Ons vlees wordt dagelijks vers geleverd !
    dat u het muf vindt ruiken moet een andere oorzaak hebben ,ben eerlijk gezegd verbaasd hierover.
    de spare ribs van ons worden normaal gesproken met een dikke duim ontvangen .

ons jongste bedienings lid is 22 jaar en werkt reeds 4 jaar bij ons .
    wel werken wij nu voor het seizoen begint 2 jonge nieuwe dames in van 18 jaar .
    graag wil ik met u in gesprek over het geen u overkomen is omdat ik dit vind neigen naar misgunning ,heb dit ook aangegeven bij de eet.nu redactie .
    al met al vinden wij het spijtig dat dit u overkomen is en willen wij dit ook uit de wereld hebben .dus graag van u een mail op info@oalebakkershoes.nl
    wij willen graag dat onze gasten het goed hebben en staan ook open voor kritiek ,vooral als deze opbouwend is , de wet van Murphy geeft aan als er ergens iets misgaat gaan er meer dingen mis dus ik hoop dat u ons , via mail of telefoon te woord wilt staan .
    m.v.g Rob Weinreder