1. Net als vorige keren erg lekkere spareribs gegeten. Er komt zeker een volgende keer!

Vorige recensies van Jeroen

• Afgelopen zaterdag maar weer eens naar Vivaldi, want het is daar altijd goed vertoeven. Zo ook deze keer.

Op deze zomeravond was het terras vol en ook het restaurant zelf gezellig gevuld. De meisjes van de bediening moesten dus hard lopen en deden dat ook zeker.

Zoals altijd de duivelse spareribs besteld, mijn favoriet. Heerlijk mals vlees, goed gekruid (voor mij precies duivels genoeg) en door de langzame garing op houtskool voorzien van een heerlijke knapperige donkere buitenkant. (In USA ook wel de 'bark' genoemd, zeker niet verbrand dus!) Ook mijn tafelgenoten aten lekkere gerechten.

Aangezien het zaterdag was liep Buddy van Zutphen weer door de zaak met live muziek, past goed in de algehele sfeer. Desserts waren simpel maar prima, standaard schepijs maar wel met vers fruit!