1. KB 38 punten

Afgelopen zondag voor de eerste keer naar Bueno geweest. Veel goede dingen over gehoord, dus nu maar eens zelf geprobeerd. Hele gezellige en sfeervolle zaak met uitermate vriendelijke bediening. De gerechten die we besteld hadden kwamen redelijk snel op tafel, ondanks de drukte.

Beetje jammer was dat we bij de derde ronde te horen kregen dat de biefstuk, die wij bij de tweede ronde al een keer besteld hadden, nu op was. Helaas had maar één persoon aan een tafel van vier dit kunnen proeven. Hiervoor in de plaats kwamen toen kippenvleugeltjes, welke best lekker waren, maar natuurlijk niet met biefstuk te vergelijken.

Tweede minpuntje kwam toen we het dessert wilden bestellen. We wilden graag het trio van drie nagerechten, maar ook dit bleek uitverkocht te zijn. Mijn vrouw had zich hier juist zo op verheugd, aangezien we de dag van te voren van vrienden die er vaker hebben gegeten de tip kregen om juist dit nagerecht te bestellen. Natuurlijk kan dit gebeuren en het geboden alternatief was prima, maar hierdoor toch maar twee zevens en twee achten als punt.

Zeker voor herhaling vatbaar, al is het maar om het dessert alsnog te proeven.