1. Bij binnenkomst om 6 uur werd ons verteld dat we tot half 8 de tijd hadden, we zouden hiervoor een speciale prijs krijgen omdat we dan maar 1.5 uur konden eten i.p.v. de 2,5 uur waar de prijs op gebaseerd is. We werden in een hoek geplaatst waar aan de andere 2 tafels 2 rolstoelen stonden. Vind het zeker een plus dat mensen in een rolstoel hier ook kunnen eten en hier ook voorzieningen voor zijn, echter moesten we ons hier nu telkens als we eten wilden halen langs wurmen. Eten smaakte ons niet al te best, veel dingen koud en droog en ook een aantal dingen niet bijgevuld. Daarnaast weinig keus in zowel warm/koud buffet, als in desserts. Eenmaal weer bij de kassa om af te rekenen kwamen we bedrogen uit: we moesten het volledige bedrag betalen wat geld voor 2,5 uur eten inclusief drankjes. Als het eten goed was geweest waren we hier niet over gevallen! Al met al een erg teleurstellende ervaring!!

2,6