1. Jammer genoeg kunnen wij verder geen punten geven want we hebben niets gegeten of gedronken. Hier moet je dus niet zijn tussen 12.00 en 14.00 uur alleen voor een drankje. Dan word je geweigerd of je mag buiten gaan zitten (in de kou)! Zeer klant onvriendelijk! Maar wel heel jammer dat dit niet bij de deur al aangegeven wordt. Dan weet je waar je aan toe bent. Nu kwamen wij om 13.30 uur binnen en gingen blij aan een vrij tafeltje zitten. Kwam de jongen van de bediening vragen of we een hapje kwamen eten. Nee we wilden gezellig een biertje en wijntje drinken. En toen werd ons gewoon gezegd dat dat tussen bovengenoemde tijden alleen buiten kon (en het was behoorlijk koud die dag). Toen konden wij onze jassen weer aandoen en vertrekken. Dus helaas zullen wij hier nooit meer naar toe gaan. Een tip voor de eigenaar: maak dit kenbaar voordat een klant binnen stapt. Dan komt het misschien iets minder klant onvriendelijk over.

1. Belachelijk dit doen ze daar nooit als er een restaurant klant vriendelijk en altijd voor de klant klaar staat om het de klant naar hun zin te maken dan zijn zij het wel. Maar overmacht daar kunnen zij ook niets aan doen,dus ik denken dat het binnen vol zat en dat zij je dan effe hebben gezegd ga effe buiten zitten over een kwartier komt er een tafel vrij.👍top restaurant
    Groetjes wil sweere

2. Nou Wil. dit doen ze daar dus wel! Wij hebben er altijd met veel plezier iets gedronken of gegeten, maar het is echt zo gegaan. Wij konden niet terecht tussen 12.oo en 14.oo uur om alleen iets te drinken. En we hadden een vrij tafeltje, dus daar ging het niet om. Maar we mochten alleen blijven zitten als we ook iets te eten namen. En ik heb het alleen maar als tip voor de eigenaar op deze site gezet om daar iets mee te doen. zodat je als klant weet waar je aan toe bent.