1. Ely 36 punten

Vorige week gegeten in de Lindeboom. Geen goede ervaring... Helaas... ik had als hoofdgerecht rode mul & scampi. Ik kreeg een bakje met risotto, spinazie, twee mini stukjes mul en welgeteld 2 scampi's (volgens mij waren het zelfs garnalen ipv scampi's). De spinazie was erg gezouten en de risotto was niet echt super. De rest v.d. tafel had een tournedo. De tournedo werd samen met een mandje frietjes en een bakje sla op een houten plankje geserveerd. Dit had ook zo in een eetcafe geserveerd kunnen worden. De kwaliteit stond dan ook totaal niet in verhouding met de prijs... En ook bij dit gerecht alweer te veel zout. Wat mij nog het meeste stoorde was de ober. Wat een overdreven gedoe. Tig keer komen vragen of we iets wilden drinken terwijl onze glazen nog niet eens leeg waren. Een ding weet ik zeker, hier komen we niet meer terug. Ik schaam me nog steeds voor de mensen die we hadden uitgenodigd om hier te gaan eten!