Op dit adres zit nu: Konbu Jiro

1. Gevaarlijk en slecht!

Vrijdag wezen eten, aller eerst kregen we drie keer niet onze volledige bestelling. Steeds na navragen kwam het dan achteraf. Dit was sowieso al een slechte service.

Ten tweede tijdens het koude tapasgerecht met de verschillende soorten vlees beet ik ineens op iets hards. Wat bleek, er zat nog een stuk ijzer om de droge worst!

Met volle verbazing en een pijnlijke kies zat ik ernaar te kijken. Met het stuk worst naar de ober gelopen, die het wel vervelend vond en een gratis drankje aanbood. Nadat ik aangaf toch wel last te hebben kreeg ik de opmerking:" ja ik heb hier ook geen tandarts" en ging hij verder.

Nadat we afgerekend hadden, ben ik er nog even op terug gekomen en afgesproken dat de eigenaar mij de dag erna zou bellen. Dat gebeurde niet en er weer langs gegaan. Uiteindelijk werd ik gebeld. Na het uitgelegd te hebben kwam het erop neer dat het mijn eigen was en dat ik toch ook niet bijt op het bot van een sparerib...

De beste man snapte niet dat de fout bij zijn koks lag en vond het allemaal maar onzin.

Wat een waardeloos en slecht bedrijf.

1,4