1. Leonie van den Berg

Wij hebben opnieuw met heel veel plezier gegeten bij de Boerenschuur. De zaak is geweldig aangekleed, de boerensfeer is in alles doorgezet (van het servies tot de kleding van het personeel en de gordijntjes). Persoonlijk is het eten precies waar wij van houden: Hollands, veel vlees, lekkere soepjes (al is de uiensoep door de jaren heen minder spectaculair geworden) en grote porties. Dat maakt de prijs/kwaliteit verhouding ook zo goed.

Het personeel is vriendelijk (ook voor de hond van andere gasten en onze dochter van 1,5 jaar) en ontspannen. De service is top. Ik vind 'Wie gaat deze kar trekken' het beste toetje OOIT. Veel te groot voor iemand alleen, precies zoals het hoort :)

Wij eten bij de Boerenschuur als we iets te vieren hebben of als we anderen mee uit nemen en daar hebben we nog nooit spijt van gehad. Een aanrader.