1. Weer heerlijk gegeten en gedronken, zijn er over twee weken weer 😃👍

Vorige recensies van Remie van Oosterhout

• Voor de derde keer in een maand naar old Skool, zegt dat genoeg? Prachtige start met een leuke amuse, heerlijke gerechten en voor de liefhebbers mooie desserts. Bediening vriendelijk en adequaat en bij het weg gaan een leuk gevonden suiker anijs koekje. Leuk dat je een beetje in de keuken kan kijken. Qua wijn zou het van mij wat spannender mogen en hoewel de grappa superieur was (ik vervang het dessert altijd door wat spiritueels) zou ook dat deel van de kaart iets specialer mogen.

Nou, en om het helemaal af te maken, door de afwezigheid van een tussendeur komt er af en toe een gemene koude windvlaag langs! Parkeren voor de deur, heerlijk. De volgende reservering staat 👍

• Ontvangst gastvrij en hartelijk, lekker en mooi voorgerecht, hoofdgerecht en het nagerecht, een lekker kaasplankje voor ons twee werd begeleid door een trio portjes, heerlijk.
    Kortom, binnenkort weer terug.