Op dit adres zit nu: Proef

1. We zijn gisteren, 10 maart, bij Grand Cafe Nr 19 gaan eten en het was er heel gezellig. We waren met een gezelschap van ongeveer 15 personen. Vooraf kregen we een heerlijke amuse die er qua presentatie ook goed uitzag. Drinken werd goed bijgehouden. De verschillende voorgerechten die besteld waren, zowel warm als koud, werden gelijktijdig geserveerd. Ook hier was niks op de presentatie aan te merken. De hoofdgerechten waren ook goed warm en vakkundig bereid. Dat verdiende de kwaliteit van het vlees ook om het op deze manier te bereiden. Alle lof voor de kok en zijn/haar team. Het nagerecht werd ook een leuke manier gepresenteerd en smaakt wederom voortreffelijk. Dus alleen maar lof voor het hele team.

De aankleding en ligging zijn ook goed te noemen. De 9 die we geven zijn ervoor dat er altijd wel ruimte voor verbetering is maar weet op dit moment geen punt te noemen. Ronnie, Sam en de rest van het team... Chapeau! Ga vooral zo door! Gr. van de groep collega's.