Op dit adres zit nu: Moeke

1. We kregen keurig uitgelegd dat je voor een normale portie eigenlijk drie gerechten (a 12,50 per stuk) moest bestellen.

Begonnen met een palingsoepje. Dat 'je' moet je heel letterlijk opvatten want mijn lepel stak goed geschat slechts 2,5 cm diep in de soepkom. Ik telde slechts drie/vier armzalige stukjes paling en daardoor was de smaak niet sterk genoeg.

We bestelden elk twee hoofdgerechten: thaise curry en een lamsgerecht. De curry was lekker. Niets op aan te merken, al zou er wat meer groenten in mogen. Het lamsgerecht vond ik niet smaakvol genoeg. Het was gewoon te zacht van smaak.

En dan de prijs. Ik had van het lamsgerecht hoge verwachtingen, maar daar voldeed het zeker niet aan. De curry was goed, maar niet bijzonder en al met al vind ik de prijs kwaliteit verhouding niet goed. Het is te duur. Reken maar: drie hoofdgerechten voor een normale hoeveelheid zou dan op 37,50 komen! Voeg daar 2,- per kop thee aan toe en 6,50 voor de soep. Deze hoge bedragen zijn in mijn ogen niet te rechtvaardigen.

5,3