1. Marlies de Waard

Vrijdag 4 maart hier gegeten, slechter dan ooit. Nieuwe eigenaar zo vroegen wij ons af? Vooraf bestelden wij stokbrood met tapenade. Er werden 3 schaaltjes geserveerd, waarvan slechts 1 met tapenade, de andere twee met een of ander sausje. Vreemd. Verder had ik spaghetti met kip besteld. Maar wat schetste mijn verbazing, nadat ik een paar happen had genomen, dacht ik waar is toch de kip? Geen kip te bekennen. Dit gemeld bij de serveerster die dit vervolgens in de keuken ging melden. Ik kreeg er toen een schaaltje kip bij. Al met al waren wij deze keer absoluut niet tevreden. Heb dit nog nooit meegemaakt hier. Als goedmakertje werd mij een kop koffie aangeboden. Bediening lette ook slecht op en kwam ook te weinig vragen of we nog iets wilden drinken. Volgende keer toch maar weer naar de concurrent op de andere hoek.