1. Op een doordeweekse dag binnengelopen en dachten dat het druk zou zijn, bleken er maar 2 tafels te zitten jammer, maar ja dat mag de pret niet drukken.

Aperitief genomen, op zich leuk bedacht maar veel te zoet! Plus menu vd maand waar de porties veel te groot zijn en ook niet echt goed smaken. Veel zout, vooral de soep.

Voorgerecht was het enige lekkere en het orgineelste wat we die avond kregen.

Tussengerecht veel te zout!

Hoofdgerecht kabeljauw, was verpakt in soort van deeg dat nat en soppig was. Geen smaak met een sausje uit een pakje, waterig, plus diepvriesasperge als groente.

Dessert veel te machtig, stuk cheese cake met rood fruit.

De bediening, jongeman in pak en leerling meisje, deden niet echt hun best om het goed op te lossen en wisten geen passend commentaar te geven over de soep.

Qua wijnkennis mogen ze ook nog wat bijleren want het wijnarrangement paste er niet echt goed bij. Alleen bij het dessert was de wijn goed.

Jammer van dit alles. Was voorheen beter qua service met een glimlach.

Verder geen koffie genomen omdat ze ons letterlijk bij het dessert vroegen voor koffie en we daarna maar de rek. hebben gevraagd.

Hier houden we echt niet van. Gastvrijheid is in dit restaurant spoorloos verdwenen.

4,9