1. Het was grandioos, geweldig, fantastisch. Natuurlijk kennen we het concept echter Eastern Plaza Elst is voor mij de beste! De teppan yaki, de sushibar, victoriabaars, saté met sesam, ossenhaaspuntjes, het buffet, de wokbalie en natuurlijk de dessertstraat, ohhh…

We hadden wat te vieren, sommigen hadden elkaar meer dan een jaar niet gezien, ik heb ze uitgenodigd om bij Eastern Plaza te genieten van Eastern gerechten sensatie. De jongens hebben genoten van alle gerechten van begin tot het eind. Vanzelfsprekend hadden we elkaar veel te vertellen, herinneringen opgehaald, gesproken over wat we nu doen en over onze toekomst verwachtingen. Dit kan overal! Maar ik heb gekozen voor Eastern Plaza omdat jullie de beste zijn! Eten brengt nader!

Wellicht waren we ietwat luidruchtig maar ja...dat kan bij jullie!! Hahahaaa

Vr gr,
    Johnny