1. Godlief.B.Leatemia

Hierbij wil ik commentaar geven over het eten in Batavia aan Zee.

Batavia aan zee is niet alleen een bijzondere naam, maar wekt bijzondere postieve historische gevoelens in ons op. Vooral omdat Batavia aan Zee een kwalitatief goed Indonesisch restaurant is met orginele recepten van verschillende eilanden zoals Java en Sulawesi. Dezelfde produkten worden al 25 jaar verkocht te Batavia zaken en uitgaansleven te centrum Arnhem. Het eten wordt daar met zorg voorbereid door de Indonesische koks. De smaak van hun sate Makassar en gulai gambing (specifiek gekruid lamsvlees waarvan sommige recepten een geheim zijn van de familie Ang) is niet te beschrijven.
    Al kijkende naar de zee proef je zelf bijna de exotische tuinen van Papua in je mond.

Het is zeer de moeite waard om een bezoek te brengen aan Indonesisch restaurant Batavia aan Zee.

Ik beveel iedereen aan om daar eens te gaan eten, al is het alleen maar voor het panorama van Zandvoort aan zee.
    GBL.