Op dit adres zit nu: De Sleutel

1. Bourgondiër

Op een zaterdag met 8 personen bij Proef Me Nu gegeten. We werden achterin de zaak in een donker hoekje weggemoffeld, de tafels stonden scheef, de lamp aan de muur was kapot (niet het peertje, maar het glaswerk was kapot en hing troosteloos aan de muur). We moesten erg lang wachten op ons eten, ongeveer een half uur/ uur per gang. Niet veel kunnen eten deze avond. Je merkt dat deze zaak wel wil, maar de kwaliteit van zowel eten als bediening niet haalt.

Garnalenkroketjes die niet naar garnaal smaken maar naar roux (de bediening geeft dit zelf ook aan, mocht je geen garnalen lusten... Ja, maar het smaakt echt niet naar garnalen). Een dun streepje aardappelpuree bij een biefstukje, terwijl tafelgenoten meer hadden gekregen. Ja het is op, kregen we als antwoord. Ook was het eten erg zout, ik krijg het gevoel dat de poeders van maggi flink zijn vertegenwoordigd en veel met pakjes wordt gekookt.

Nee dank u, eens maar nooit meer.

1,9