1. Ad 21 punten

Afgelopen vrijdag fajita's geserveerd gekregen; bleek een laffe en lauwe hap, gehakt opgerold in even lauwe pannenkoekjes. Daarbovenop een koude rode saus geklodderd om het geheel af te maken. De kaas erbovenop was inmiddels zo afgekoeld, dat het meer leek op een plastic hoesje van elastiek. De beloofde rijst op de menukaart, bleek net zo doorzichtig als smakeloos, ondanks de smaakvolle ene kidneyboon die kennelijk met moeite was afgereisd naar het binnenste van een van de fajita's.

De bediening was zo rap dat we niet eens het gezicht van de betreffende ober konden zien en dat bleef ook zo. Ondanks de prima Mexicaanse muziek op de achtergrond en een lekker smakende cocktail, deed het geheel bij De Revolutie aan als een vreetfabriek voor jongeren, die zich kennelijk niet zo bekommeren om de kwaliteit van het eten.

Kom hier niet weer en raad het anderen ook af die van lekker Mexicaans eten houden.