Op dit adres zit nu: Montimar

1. Het eten is kwalitatief in orde. Zowel een van mijn tafelgenoten als ik hadden tournedos besteld (hij saignant, ik medium) en we keken wat bedenkelijk omdat we geen steakmes kregen. Bleek ook niet nodig: beide tournedos waren botermals. Verder is ook het brood dat we vooraf kregen prima van kwaliteit.
    De domper was echter dat we ongelooflijk lang moesten wachten: op het eerste drankje, op de kaart, op het opnemen van de bestelling, op het afruimen van de borden, weer op de kaart... We hebben bijna 2 uur in het restaurant gezeten (het restaurant was maar voor een kwart gevuld!) en hebben alleen een hoofdgerecht en twee drankjes genuttigd. We hadden graag nog een nagerecht en koffie gebruikt, maar waren het wachten op zeker moment echt zat. We hebben tegenover de bediening aangegeven dat we al lang zaten te wachten en op zeker moment ook weg moesten, maar daar werd lauwtjes op gereageerd en er werd geen stap sneller gelopen. Jammer, want zo wordt er heel wat omzet gemist!

6,7