1. Bedrijfs hap!

Ongelofelijk! Kwamen met een grote bestelling. Bestelling bleekt bij aankomst niet compleet te zijn. Direct gebeld en uitgelegd wat er niet bij de bestelling bij zat. Uiteraard hadden we hier wel voor betaald. KFC medewerker die de telefoon opnam zei dat zij zelf de bestelling had klaar gemaakt en dat er echt niets vergeten kon zijn. Ze benadrukte dat wij zelf "niet goed gekeken" hadden.

Dit frustreerde ons een beetje en hebben besloten van alles foto's te maken en terug te gaan naar de KFC keten. Hier werd ons nogmaals duidelijk gemaakt dat wij zelf gewoon slecht gekeken hadden, terwijl er toch echt een boxmeal miste. We werden vriendelijk verzocht het pand te verlaten nadat de medewerker nogmaals benadrukte dat het ónze fout was dat we niet bij het aannemen van de bestelling alles controleerden.

Voor de rest was het eten zeer vettig, onder in de buckets konden we een shot glaasje vullen met het vet. Het friet kwam regelrecht uit een zwembad. En dan vragen ze er nog een behoorlijk prijs voor.

Dus de dame bij KFC Venlo, bedankt en tot nooit meer! ;)