1. Vriendelijke bediening die de kwaliteit moet goedmaken en de sfeer die de eigenaren uitstralen. Knap dat ze dit ondanks alles met een lach blijven ondergaan.

Vis is duidelijk een diepvriesproduct en de warme groente waar je extra voor moet bijbetalen zijn ook overduidelijk diepvriesgroenten, zo niet, uit een potje. Het frituurvet was zeer duidelijk aan vervanging toe, de frietjes smaakten ranzig/waarschijnlijk oud vet.

De eigenaresse kon zo uit een foute film zijn weggelopen hoe je met je personeel omgaat. Volgens mij is de dame op een diepvriesvismarkt grootgebracht, wat een verheffende stem zeg. Ik kreeg medelijden met haar personeel.

Prachtige ligging midden op het mooie Munsterplein, goede koffie, maar ga er aub niet eten. Als je de beoordelingen bekijkt in het tijdsverloop, dan denk je dat je naar de actuele rentestand kijkt, die gaat alleen maar omlaag. Ik denk dat dit mooie plekje wel een betere uitbater verdient dan dit echtpaar.

3,4