Op dit adres zit nu: Bistro Kees

1. Wij hadden een restaurant cadeaubon die we hier wilden inwisselen. Op de voucher stond dat we recht hadden op tweemaal een hoofdmenu naar keuze. Bij aankomst vertelde de ober ons dat we recht hadden op een tweegangenmenu, blij verrast waren wij. Hiervoor hadden ze een speciale menukaart waar we konden kiezen uit een voor- en hoofdgerecht of op een hoofd- en nagerecht.

Bij het afrekenen bleek dat dit toch niet klopte en we het voorgerecht toch moesten betalen zoals op de voucher vermeld stond. Ik heb de ober gezegd wat hij aangaf bij de bestelling, nl. een tweegangenmenu. Hij zei toen: als ik dat gezegd heb dan is dat een vergissing. Geen excuses, niets. Bovendien had hij een consumptie teveel op de bon gezet, die heeft hij er op verzoek weer afgehaald, maar geen excuses ook. Omdat we het voorgerecht moesten betalen had achteraf gezien een andere menukaart gebruikt moeten worden, want nu moesten we kiezen uit 4 voorgerechten, omdat de ober er in eerste instantie vanuit ging dat we dus een tweegangenmenu hadden.

Verder duurde het erg lang voordat we het eten geserveerd kregen, 3 kwartier voordat het voorgerecht kwam, daarna weer 3 kwartier voordat het hoofdgerecht kwam. Het eten was goed maar niet erg veel. Voor een sausje moet je extra betalen, voor bijgerechten ook. Het toetje was wel voldoende en goed (hebben we ook extra afgerekend, maar dat was ons wel duidelijk). Voor ons reden hier niet weer naar toe te gaan.

4,9