in Norg

Gewoon gezellig & goed eten voor een eerlijke prijs!

1. Gisteren 28 februari voor het eerst hier bij Tafel20 gegeten. Voorheen nog nooit geweest terwijl we al 5 jaar in norg een zomerverblijf hebben. Alle restaurants al wel gehad behalve deze. Vooraf hadden we twijfels, voornamelijk omdat we het eigenlijk niet helemaal kennen en de buitenkant niet echt aan spreekt. Op enkele foto's van binnen zoals de openhaard kregen we een gevoel van toch maar eens proberen.
    En wat een wereld beslissing was dit. Voor nog geen 30 euro echt top eten. Wat een top restaurant is dit, alles klopt, het verassende eten (proeverij van voor gerechten en proeverij van nagerecht met verassend hoofdmenu waarbij je kan kiezen uit vlees vis of vegetarisch) en fantastisch interieur, niet te maar echt helemaal top. Na het heerlijke eten lekker koffie met sambucca en tia maria gedronken bij de open haard. We voelden ons hier helemaal thuis. Dus voor iedereen die twijfelt die moet hier echt eens gaan kijken. De jufferen lunsingh heeft wat ons betreft er een concurrent bij.