1. Met zijn vieren gingen we hier eten. Ze vroeg of we stokbrood wilden met een paar olijven. Prima, dit wilde we wel! Maar let op: je betaalt €10,- voor het mandje stokbrood en de olijven! Dit zegt ze er niet bij... Ik kreeg een pizza voor me neus en dit zag er op zich goed uit. Goed gevuld, maar na 4 happen had ik elke keer rauwe champignon, de spinazie zat zand op en de rest van de groente was ook deels rauw.. Ik de rauwe stukken eraf gehaald.. Pizza van vriend van mij was de bodem erg wit en melig. Ik heb drie kwart pizza op en ben gestopt met eten.

Meid in de bediening vroeg of ik uit gegeten was en of alles naar wens was. Ik zeg nee eigenlijk niet. De reactie van de meid was bespottelijk.. Ze kon niks voor ons doen. Toen kwam de rekening... We zagen dat we 10€ voor die broodjes en olijven moesten betalen en de pizza's waren ongeveer 14€ per pizza! Erg duur voor iets wat niet te eten is. Ik zei dat ik haar reactie raar vind omdat het lijkt alsof ze ons afwimpelde. Ze zei dat we gewoon de rekening moesten betalen. Na lange discussie heeft ze de olijven (niemand van ons lust olijven) van de bon gehaald.. Ik vroeg of ik haar baas kon spreken omdat mij de houding niet aan staat. Ze gaf toe dat ze een beetje bot reageerde. Ik zei dat het niet bot was maar echt bitchy! Ze zei dat ze niks voor ons kon doen want de manager was er niet.. Niemand bleek verantwoordelijk te zijn die avond... Gek he! Ik vond de meid echt niet klantvriendelijk en ze reageerde bitchy alsof we uitschot waren. Hierna zijn we naar een cafetaria geweest en waren we blij dat er ook nog aardige mensen waren die ons wel goed hielpen!

2,1

1. U gaf dat u stokbrood en olijven wilde. En aan einde aan stukje lusten geen van allen olijven beetje tegenstrijdig.

2. Ze vroeg of we stokbrood wilden met een paar olijven.. We dachten dat dit een ding van de kaart was dat samen hoort! Dat is bij veel restaurants, dus vandaar!