1. Wilde oma verrassen voor haar verjaardag. Groupon besteld voor 4 personen, maar aangezien oma ziek was maar met zijn drieën gegaan. Achteraf zijn we blij dat oma niet meekon... Het begon al gelijk goed met vieze glazen. Zelf naar de bar gelopen waar de serveerster mijn glas opnieuw spoelt op de buitenste borstel zonder het glas rond te draaien. Zo wordt de buitenkant natuurlijk nooit schoon.

Eten was erg slecht. Zelfs de friet was slap en niet te eten! Spareribs waren volgens de kaart in trappistenbier gestoofd en zouden zo van het botje vallen. Denk niet dat ze überhaupt gestoofd zijn, aangezien ze vrij taai waren. Ze waren gedrenkt in een saus die nog het meeste doet denken aan foe yong hai saus van de chinees. Quiche van groente met bladerdeeg smaakte ook nergens naar. Groente zo gaar als snot. Bladerdeeg onderop in plaats van bovenop, waardoor het zompig in plaats van krokant wordt. Zwijnhaas was nog rauw.

Serveerster vraagt ons waarom wij het tafelnummer niet opgeschreven hebben, lijkt mij niet onze taak. Mensen zaten met de zaklamp van de telefoon te zwaaien om aandacht van de serveersters te krijgen. Het toetje en het stokbrood waren te eten, maar ook niet echt lekker. Het meeste eten was lauw en we hebben niet een keer schone borden gekregen.

Heb dit alles bij de bedrijfsleider gemeld. En gezegd dat ik de drankjes niet wenste af te rekenen. Hier ging zij meteen akkoord mee. Blijkbaar wordt het probleem dus onderkend. Een afrader, zoek nog even verder!

1,3