1. Karin Janssen

Voor de eerste keer bij Sirtaki gereserveerd omdat wij vernamen uit de media authentiek grieks restaurant, waar wij zo van houden. Ervaring griekse holidays (eilanden). Gereserveerd 5 volwassenen, 1 kind. Ontvangst niet zo.. Na 1,5 uur alleen drank gehad. Vroegen naar brood met kruidenboter omdat het eten zo lang duurde. Restaurant halfvol klanten, kregen alleen schaaltje kruidenboter, huh? Brood vergeten. Excuses, keuken fouten, reserveringen, bla bla.

Eten werd geserveerd. Goed, maar na al die uren en na het eten verwacht je misschien ook van het personeel een tegemoetkoming, al is het maar misschien een drankje van het huis ofzo. Niks, rekening betalen. Doe nou eens net als een Griekse horecaondernemer die bekent staan aan het einde van de rit met een trosje druiven van het huis, een stuk meloen, een bol ijs, dat willen de mensen zien.. een klein beetje service, maar dan op z'n grieks.