1. Vrijdag gingen we naar dit restaurant om kwart voor 7. Ons eten werd snel opgediend met allerlei restricties, geen voorgerecht geen nagerecht en alles wordt meteen voor drie personen opgediend deelde men ons mee. Toen hadden we eigenlijk al weg moeten gaan! Ik was met mijn dochters een weekend in Maastricht. Men vertelde ons niet dat het restaurant om half 8 dicht ging. Om half acht moesten we de rekening betalen en werden we de zaak uitgekeken. Het eten was eten, niet meer en niet minder. Ronduit onbeschoft om zo ons etentje samen te verpesten! Géén fooi dus! En ook géén aanrader, echt niet! Wel even snel een hoofdgerecht op tafel neerzetten, nog mooi meegenomen nietwaar! Ik heb er nog een vieze smaak van in mijn mond. Onze dochter kreeg 5 blaadjes sla dat was een zogenaamde maaltijdsalade. Kunnen we ons geld nog terugkrijgen voor dit mismanagement!

1. Ik kan me niet voor stellen dat u 5 blaadjes sla hebt gekregen. Ik ga hier 1 keer per maand een maaltijd salade eten en deze zijn erg goed hier.

2. Ik kan me voorstellen dat de "5 blaadjes sla" bij wijze van spreken zijn. Review is compleet herkenbaar; ongeïnteresseerd, bijna brutaal personeel. Op het gemakje zitten is er niet bij. Voor mij zeker niet: ik ga er nooit mee naartoe en raad het iedereen af.