Tijdelijk gesloten wegens verbouwing

Op dit adres zit nu: Restaurant Uma

1. Als alleenstaande moeder met twee (drukke) kinderen is uit eten niet altijd een optie, maar gelukkig bij wereldweid wel. De kinderen hoeven niet aan stuk door een hele avond te zitten, en ze kunnen ook dingen proberen. Ook is er voor de kleine kinderen een speelhoekje, maar daar mag wat mij betreft iets meer aandacht aan besteed worden qua hygiëne, en diversiteit. Het eten verschilt per keer en de kwaliteit ligt ook erg aan hoe druk het is. Zo hebben we de ene keer alles gortdroog met heel heel veel knoflook gekregen terwijl de andere keer het eten van de grill lekker mals was. Voor een romantisch avondje zou ik het restaurant absoluut niet aanraden, maar voor een leuke familie aangelegenheid of avondje uit met de kids, absoluut wel. De bediening is inderdaad de ene keer beter gestemd dan de andere keer, maar overall kom ik er graag met mijn kids.