1. De 4 studenten

Samenvatting:
    Eten verschilde heel erg in kwaliteit, meeste vlees was te zwart en de bediening werd steeds onbeleefder.

In detail:
    Het systeem "all you can eat": Alle mensen aan tafel moeten hebben opgegeten voor iemand iets nieuws mag bestellen (max. 2 gerechten pp/per keer). Aangezien de gerechten heel erg verschillen in omvang en bereidingstijd (of tot ze geserveerd worden) is dit heel erg onhandig als je met meer dan 2 mensen eet. Het resultaat; ik had mijn eten al op voor de anderen hun eerste gerecht kregen en binnen 2 uur kan je realistisch 4 keer bestellen.

Het eten:
    De kangoeroe en de tortilla soep (soep van de week) waren de enige gerechten die echt konden overtuigen. De hamburgers zijn (ondanks dat de broodjes lichtelijk aangebrand waren) de vullers om binnen de 2 uur vol te raken. De garnalen, de champignons en de zalmsalade waren goed te eten (op de ongepelde en zwaar pittige garnaal op de salade naar). Hiermee houden de positieve ervaringen helaas op.
    De maissoep smaakte voornamelijk naar kokos. De kip, kogelbiefstuk en varkenshaas waren allemaal aangebrand en het varkenshaas verdronk een beetje in erg pittige peper-roomsaus. De spareribs werden in porties van 3-4 ribbetjes bezorgd. De tonijnsteak had de vorm en consistentie van een hartig taartje en was aan de rauwe kant. Toetjes: Het goedkoopste vanille-ijs uit de Jumbo-vriezer smaakt beter dan het ijs dat wij geserveerd kregen. Het dieptepunt was echter het appelgebak. Het leek allemaal één massa en deeg, vulling en kruimeldeeg waren qua consistentie niet te onderscheiden. Mijn vermoeden, het was 5 dagen eerder ontdooid en in het dooiwater laten staan.

Service: Het personeel leek matig geïnteresseerd in de klanten en vragen en kritiek werden niet gewaardeerd. In plaats daarvan verdedigde de bediening zich met zwakke uitvluchten ("de knoflooksaus stond niet op mijn lijstje", "dat ligt aan de gril") en leek begrip of een excuus onmogelijk.

3,7