1. Voor de tweede keer gaan eten. In december waren we positief en daarom een keer terug gegaan met wederom SD bon. Helaas nu ander personeel dat niet zo vriendelijk was en ook het eten was van mindere kwaliteit. Nee voor ons geen herhaling meer en zeker niet voor de reguliere prijs. Ook vonden wij dat we niet kregen wat er op het menu staat. Als er gamba's staat verwacht ik geen kleine garnalen en bij een portobello geen kleine champignons en bij toast geen oud wit brood. Ach het gezelschap was goed ;-)

4,1

1. Andreas
    Van restaurant

Hallo Miranda , Jammer van je negatieve reactie,
    Wat onze kaart betreft is er sinds december niks aan veranderd, ( zie jouw recensie).
    Wat de andere opmerkingen betreft hebben we tijdens ons gesprek kunnen concluderen dat we van mening verschillen.
    vr. gr

2. Toen hadden we waarschijnlijk ander gerechten genomen waardoor deze in onze ogen misleiding niet opgevallen is. En idd wij verschillen van mening ook over hoe om te gaan met klachten of minder tevreden gasten.

3. wat betreft de champignons en toast moet ik toch echt zeggen dat de portobello bij mij ook n gewone champignon was en dr crostine inderdaad ook gewoon een snee witbrood was . tevens was de black angus zeker geen black angus , maar dit heeft de eigenaar ook toegegeven . en over de ossenhaas hadden wij ook echt twijfels of t ossenhaas was. en wij waren met vier personen waaronder 3 koks. maar voor het geld wat betaald is kan ik ze van de andere kant ook wel weer groot gelijk geven . een tientje is natuurlijk helemaal niks ! En wij vinden de eigenaar hartstikke aardig .

4. Andreas
    Van restaurant

Beste Vier personen ,

Even een reactie op je recensie, Portobello is gewoon een uit de kluiten gewassen champignon denk dat de koks dit wel kunnen beamen.
    begint vanaf zo een 5 cm als we hele grote champignons erop zetten denk ik dat
    er veel gasten snel vol zullen zitten :)
    en wat betreft de black angus????? Ik denk niet dat jullie black angus gegeten hebben aangezien die niet op onze tapaskaart staat.
    Enige wat wij op de tapaskaart hebben staan van rund is de ossenhaas en geen black angus dus weet niet helemaal waar uw opmerking over black angus vandaan komt. Alles wat op de tapaskaart staat dat hebben wij ook allemaal. crostini's hebben we ook niet maar wel bruchettas en die zijn gemaakt van boterhammen het kan wel zo zijn dat we die misschien te kort getoast hebben. daar zullen we zeker op letten, bedankt voor de tip.
    Ook jullie zijn aardig hoor :)))

Groetjes Nesrin

5. Hallo Nesrin,
    In bovenstaand antwoord op vier personen haal ik uit dat u wel verwacht dat door de gast de juiste benamingen worden gebruikt (crostini/bruchettas) maar u zelf hoeft dat dus klaarblijkelijk niet want dan is een portobello ineens wel een grote champignon.
    Nee u moet gewoon uw kaart aanpassen en eerlijk erop zetten wat de gasten geserveerd krijgen zonder dat daar een twijfel over kan bestaan. Alleen dan doet u het goed.

6. een portobello is inderdaad een grote kastanje champignon . wij kregen gewone champignon en ik benoem het inderdaad verkeerd ik bedoel de bruchetta inderdaad :) wij hebben helemaal in het begin wel degelijk black angus op de kaart gehad en besteld. de laatste keer inderdaad niet. maar geeft ook allemaal niet zo veel hoor het smaakte inderdaad verder goed. ik zou inderdaad wel ook echt de produkten geven zoals ze beschreven staan ! om dit soort discussies te verkomen :)

Vorige recensies van Miranda

• Leuk restaurant met spontane en snelle bediening. Zijn hier gaan eten met social deal dus lekker goedkoop maar ook voor de normale prijs is het goed. Persoonlijk vonden wij de keuze wat matig waardoor als de kaart niet regelmatig veranderd je na 2 of 3x het wel gezien hebt.