1. De ervaring van 2 jaar geleden was goed dus gingen we vanuit Enschede eten in Hengelo. Jammer! Het voorgerecht - mosselen was heerlijk. Daarna duurde het heel lang voordat het hoofdgerecht kwam en de bediening keek niet naar ons om. De vriendelijke dame vroeg daarna nogal naief of ze dat dan zou melden aan de keuken- dat het zo lang duurde? Dat zou ik maar doen zeiden wij. Vervolgens stond ons hoofdgerecht binnen 1 minuut op tafel! Erg hete borden en gloeihete patat deed vermoeden dat onze borden te lang in de oven/magnetron hadden gestaan- er zat geen smaak aan het eten en de spareribs waren wel erg weinig. Vervolgens wilden we afrekenen- niemand keek- men begon een tafel af te ruimen waar 20 man had gezeten die inmiddels vertrokken waren. Wij werden genegeerd en zijn toen maar zelf naar de kassa gelopen, waarop de dame achter ons aan kwam of alles in orde was? Tsja... Verder is de akoestiek in dit restaurant bijzonder luid, erg vermoeiend en echt niet relaxed als er een grote groep mannen luidruchtig achter je zit. Voor ons niet voor herhaling vatbaar. Jammer!

3,5