1. De bediening is super slecht. Zij ging bijna met non-verbale communicatie vragen welk arrangement je wilt nemen (met drank of zonder drank, zij wees dit op de place-mats aan). Eten is slecht, het buffet wordt niet aangevuld, sommige bakken zijn al leeg bijvoorbeeld de sushi afdeling. De ijs- en fruit afdeling is naast stoom hapjes bij de dim sum, al die hetelucht wordt dan naar het fruit en de schalen geblazen, het wordt dan vettig en lauw.
    Tot slot, vergeleken met andere wok restaurants, is Flamingo wok het slechtst. Het is geen aanrader.

2,5

1. Allereerst dank u voor uw feedback. Het spijt ons zeer dat wij niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Wij zijn overtuigd dat we het beter kunnen. Zou u ons in een bericht of email kunnen toesturen, zodat wij adequat u een oplossing kunnen aanbieden?