Op dit adres zit nu: Anas Barbecue

1. Gisteravond gegeten in dit restaurant met 14 meiden, eten besteld en het duurde behoorlijk lang voor wij eindelijk het eten kregen (1 uur en 1 kwartier), het eten was verder prima. De sfeer in het restaurant was koud, tochtig en er was verder niemand in het restaurant te vinden. Het zoontje van de eigenaar (14) hielp ook gezellig mee in de keuken.. Tot slot kregen wij de rekening waarop 5 keer een karaf water gerekend stond van 4€ per stuk. Dit was een bittere hap aangezien wij er vanuit gingen dat het gewoon kraanwater was. Kortom, ik zou dit restaurant zeker niet aanraden aan anderen.

4,5

1. Best normaal dat je voor spa blauw betaald en zeker als je bijna niks verteert aan drank.
    12 stuks 3 gangen menu's in een dik uur lijkt me normaal want alles is hier vers en komt niet kant en klaar uit de groothandel. Misschien de volgende keer naar de mc donalds oja daar moet je ook het water betalen.