Op dit adres zit nu: La Bella

1. jeroen

Zondag 1 mei met 11 personen gegeten.

Restaurant ziet er gezellig uit en tot en met het voorgerecht ging het goed. Was ook lekker. Wat er daarna gebeurde zullen we nooit weten. ( was de kok onwel geworden? )

Meer dan 1 uur gewacht op een kip met wat patat ( boerenkip met 1 wortel en 2 champignonen ). Onze 4 kinderen waren al 4 tekeningen verder en hadden echt wel trek onderhand! Extra portie satesaus was aangebrand, echter dit reeds over het eten heen gegoten.

Excuus kon er niet vanaf en nieuwe patat kwam na 15 minuten en 2x extra vragen dan alsnog ( stond ook lekker op de rekening ).

Nu 2 uur zitten ( als je ervan houd kan je in dit restaurant de hele avond blijven zitten ) moesten we nog wachten op het toetje voor de kinderen. ( gelijk maar ook de rekening gevraagd )

Weer 15 minuten later kwam het ijsje ( je dacht natuurlijk op een verse), echter wat was onze verbazing groot dat het gewoon uit de diepvries kwam. ( en maar wachten, want de serveerster hadden we het laatste uur niet meer gezien ) Kunnen ze verdienen aan drankjes, doen ze dat ook nog niet eens.