1. Met de voucher van Xenos ons laten verrassen. Heerlijke, volgens de ober bijna Chinese soep vooraf, gevolgd door 4 soorten vlees van Indo- en Chinese oorsprong, met bami en nasi zoveel je wilde. 2 vleesgerechten erg zoet, maar dat leek de bedoeling en 2 pittiger, gelukkig. Wachttijd tussen soep en volgende gerecht wat lang, maar bediening was verder prima. Toe het geijkte en een beetje jammer, koffie, thee of ijs... Geen Chinese thee.

Rekening klopte niet, 1 drankje teveel, maar werd direct verrekend. Restaurant oke, te warm bij aankomst, maar na verzoek ging de kachel flink lager. Geen geijkte Hollandse Chinese gerechten a la babi pangang etc. en een verrassende soep, dus leuk voor een volgende actie. Bij het weggaan de kaart bekeken en die ziet er mooi uitgebreid en wat anders... bijzonder(der) uit dan de doorsnee Chinees.