1. Melek 898 punten

Ik las, voorafgaand aan mijn etentje in dit restaurant, op deze site veel gemengde recensies, of heel erg positief of heel erg negatief. Wat ik hierover kan zeggen is het volgende. Wil je chic uit eten in een stijlvol restaurant met uitermate beleefde bediening, dan ben je hier waarschijnlijk niet bij het juiste restaurant. En dan kan het wellicht behoorlijk tegenvallen. Wil je daarentegen informeel en zonder poespas in een gezellig restaurant uit eten, dan ben je hier aan het juiste adres. De bediening is 'losjes', hier moet je wel van houden.

De voorgerechten en nagerechten zijn van een goed prijsniveau. De hoofdgerechten zijn in verhouding wat duurder, hier staat tegenover dat de kwaliteit ook bovengemiddeld is. Ik at zelf een snitzel van 14 euro. Niet goedkoop, wel compleet zonder vet, pezen en andere harde/vieze stukken die je soms weleens tegen komt. Ik had na 3 gangen geen honger meer, maar had nog zonder problemen een big mac op gekunt.

Kortom: een leuk restaurant, goed eten, wel iets duurder dan gemiddeld (voor wat je krijgt). En je moet niet verwachten in dit restaurant als een prinses te worden behandeld, zeg maar.