Bekijk voor actuele openingstijden de website

1. Achterberg

Wij waren hier vandaag, 20 feb 2016, met een kinderfeestje van onze zevenjarige zoon. De kinderen hebben zich vermaakt, maar het is zeer spijtig dat buiten alleen de zweefmolen en de draaiende kopjes open waren. De rest was in onderhoud volgens de dame van de kassa. De jongen buiten zei dat het niet werkte vanwege de kou. Zo is de vloer van de botsauto's gebruikt voor de opslag van de bootjes.
    Het eten en het bedienend personeel is zeker goed. De prijzen vallen zwaar tegen als je voor een bord patat met frikandel 7.50 en voor cappuccino 2.75 in rekening brengt... Als ik had geweten dat zo weinig buiten open was, had ik wellicht een andere keuze gemaakt!

1. Beste heer en/of mevrouw Achterberg,

Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn om te horen dat het eten goed gesmaakt heeft en het bedienend personeel tevens een goede beoordeling krijgt.

Daarentegen natuurlijk jammer om te zien dat uw prijs-kwaliteit-beoordeling het gemiddelde zo extreem naar beneden haalt. We krijgen in dat kader normaliter juist veel lof over bijvoorbeeld het VIP Kinderfeestarrangement waar u gebruik van heeft gemaakt.

En het klopt inderdaad dat er in de koude wintermaanden attracties gesloten zijn i.v.m. onderhoud of opslag. In verband met de drukte in de lente- en zomermaanden zijn dit de maanden waarin het onderhoud moet plaats vinden. Tijdens de wintermaanden zijn we dan ook extra blij dat we ook nog een binnenspeeltuin hebben. Het doen ons dan ook deugd om te horen dat de kinderen zich alsnog goed hebben vermaakt.

We hopen u en de kinderen nog eens weer te zien in het voorjaar en de zomer.

Met vriendelijke groet,

Directie Speelparadijs Pannenkoekenhuis Voorst

2. Heeft U niks te doen of zo dat u op iedere recensiesite een andere maar toch dezelfde beoordeling plaatst..

3. En dat zegt dan iemand die de tijd neemt om alle recensies te lezen en deze reactie te plaatsen ;-)

Waarschijnlijk hebben ze daar gewoon iemand voor in dienst of ingeschakeld omdat al die recensies een bedrijf onterecht pijn kunnen doen. Ik spreek uit ervaring. Mensen die iets te klagen hebben, wenden zich helaas veel vaker tot dit soort platforms dan mensen die het goed naar hun zin hebben gehad...