1. Voor de tweede keer (weer) heerlijk gegeten bij Beleef! Aanwinst voor Vught. Vanwege een grote groep eters was het lawaaierig maar daar kan het personeel van Beleef! niks aan doen. De groep had het in ieder geval gezellig. Bediening erg vriendelijk en correct ondanks de grote drukte. Het is aan te raden om te reserveren. Ook deze keer waren alle tafels bezet.

Vorige recensies van Marion

• Via Eet.nul vanmiddag (17-01-2016) gereserveerd omdat we niet wisten hoe druk het zou zijn in dit nieuwe Grand Café. Was maar goed ook want alle tafels waren bezet.
    Hebben er vanavond heerlijk gegeten. Het eten werd vlot maar niet té snel gebracht. De bordem werden mooi opgediend; er was echt werk van gemaakt.
    De sfeer is prettig en rustig. De bediening is erg aardig en oprecht benieuwd wat we van het eten vonden.
    Een aanwinst voor Vught en zeker voor herhaling vatbaar!
    Foto's: voorgerecht: portabello met blauwe kaas, hoofdgerecht: bavette met grote frieten en sla, nagerecht: hemelse modder.