1. Winnie Kieft

Het brood dat met de sauzen al op tafel staat, roept de vraag op: hoe lang staat dit er al? Het duurde lang voordat iemand kwam vragen wat we wilden drinken. De tomatensoep was prima, wel wat saai brood erbij. De carpaccio en de eendeborst waren goed. De vis met camembert ronduit slecht. Aan de kaas zat kraak noch smaak. Er leek gewerkt te zijn met brood of paneermeel en ook de vis had geen smaak en onsmakelijke grijze stukken waren niet verwijderd.
    De tijd tussen het voor- en hoofdgerecht was te lang. De koffie was prima. De ober was vriendelijk, de serveersters mogen meer om zich heen kijken. We vonden de sfeer stoffig: veel grijze hoofden en een gevoel dat je in een eetzaal van een bejaardentehuis zat. Met de korting op het menu geen dure avond gehad, maar ook niet voor herhaling vatbaar.

5,9