in Amersfoort

Sushi & Grill restaurant in voormalig SNS bank Amersfoort

1. We zijn hier geweest omdat het pas geopend is. De avond begon goed maar helaas was de bediening erg onervaren. Het was moeilijk oogcontact te maken. Half volle flessen werden meegenomen. Toen we er een opmerking over maakten verzekerde een meisje ons dat we een nieuwe zouden krijgen kosteloos (het gesprek met haar maakte qua service een hoop goed). Helaas kwam de manager het brengen met de mededeling dat hij geen half volle fles water had gevonden en ging in discussie.

Het eten zelf is in kleinere porties dat we gewend waren maar zag er wel mooi verzorgd uit.

Het meest opmerkelijke was dat mijn vriendin wel een vork kreeg maar geen mes omdat het servies beschadigd zou worden door het mes. Dit verpestte de ervaring. Eens maar nooit meer dus. Voortaan weer naar ons vaste sushi restaurant.