1. Wat is dit een ramp. Ik ben totaal niet kieskeurig of zeurderig, maar dit heb ik nog nooit mee gemaakt. Ik wilde mijn vriend verrassen met een etentje bij de wok. Had ik het maar nooit gedaan.

Al het eten (wat er nog lag) was koud. De bami was hard en de helft van de bakken waren leeg. Bij de wok hadden we keuze tussen twee sukken vlees en twee stukken vis. Toen het een op was en ik vroeg om bij te vullen, zeiden ze dat ik het andere maar moest eten want dat was volgens hun ook lekker. Maar ze wisten niet wat voor vis soort het was. Het vlees wat ik kreeg smaakte nergens naar en dreef in een plasje water.

Ik heb ze er op aan gesproken, maar ik kreeg als antwoord dat ik ook naar de friture mocht gaan om onbeperkt snacks te eten. Ja natuurlijk! Heerlijk wokken. Zorg verdorie dat het eten smaakt en bijgevuld is. En als klap op de vuurpijl het toetje. Donuts van jan linders waar de vinger afdrukken in zaten. Ik ben met honger weg gegaan en vond het verschrikkelijk. Ik heb geen een goed woord te spreken over deze ramp.

1. wat jammer dat dit etentje dat als verrassing bedoeld was enorm tegenviel!!!

Ik hoop dat de eigenaar met jullie reactie hier iets aan doet en het in de toekomst allemaal beter wordt, anders zal deze zaak niet lang meer bestaan!