1. Jammerlijke ervaring.

Het begon met de drankjes. Mijn vrouw vroeg iets wat er niet op stond. "Nee mevrouw, de drankenkaart is compleet". Ik bestelde zelf een Radler 0.0 en kreeg een 2.0 die niet op de kaart stond.

De voorafjes waren op zich prima.

De hoofdgerechten waren jammer. Een Amerikaanse BBQ burger met een ongesmolten plak kaas. Lauwe en half gebakken dunne frietjes waar veel vet in was gezogen. Je verwacht toch meer voor €13.50. In ieder geval geen behoorlijk rode hamburger.

Mijn vrouw haar kogelbiefstuk was prima, maar ook haar friet was veel te kort gebakken en vet.

Heeft het gesmaakt, klonk er na het hoofdgerecht. Mwah, was mijn antwoord. Blijkbaar is dit gangbaar, want een reactie bleef uit.

Gelukkig was het dessert prima, maar dat komt standaard uit de vriezer, dus als je dat verpest doe je iets verkeerd.

Al met al een gevalletje "De kantjes er vanaf lopen". Hier komen wij niet meer.

3,7

1. Beste Jur,

Wat vervelend om te horen dat het diner niet naar wens is verlopen!
    Wij komen graag met je in contact zodat we de klacht naar behoren kunnen oppakken met het team en het met u kunnen oplossen.
    Zou u een mail met de recensie willen mailen naar info@beren.nl?

Ik zie uw mail graag tegemoet!
    Met vriendelijke groet,
    Cindy van De Beren.