1. Beste "Branderij",

Het schrijven van recensies laat ik meestal achterwege, maar ik/wij voelen ons toch wel gedwongen een stukje te schrijven na onze ervaring bij jullie afgelopen zaterdag.
    Met 9 oud-studiegenoten hebben wij bij jullie gegeten. Omdat we dit jaarlijks 1 keer doen en de sfeer van de studententijd erin te houden, kiezen wij altijd voor een gezellig eetcafe om de dag af te sluiten. Helaas zaten we niet boven (waar het restaurant een gezellige sfeer uitademt) maar werden we beneden in een zaaltje gezet. Hier zaten we opgepropt in een hoek, de stoelen stijf op elkaar en moesten we klunend onze weg naar de wc vinden. Halverwege de avond blijkt dat de jas van een van ons kletsnat was van onderen. Volgens de bediende komt dit door de lage ligging van het eetgedeelte. De plas werd even weggehaald met een doek en de jas kon wel even drogen in het drooghok bij jullie. Maar later bleek dat er nog een jas, een sjaal en een tas zeiknat waren geworden. Zaten we toch wel midden in een soort van waterpoel. Toen bij het weggaan een van ons de bediening erop wees dat ze het toch wel vervelend vonden, en dat als alternatief alleen het drooghok werd aangeboden. Niet dat het nodig is, maar als je een beetje goede service wil leveren, zouden wij in jullie geval excuses hebben aangeboden en dit vergezeld misschien met een kopje koffie of een drankje. Dit alles kwam op ons een beetje over dat het niet zo erg is om in het water te zitten. Een gemiste kans.

Het eten overigens was heerlijk! Pluim voor de keuken.