1. Wat hebben wij ons hier zitten ergeren... na 45 minuten besteld te hebben nog steeds geen eten. Na melding hiervan is ons toegezegd dat het binnen enkele minuten gebracht zal worden. Helaas duurde die enkele minuten weer 20 minuten. Als je hier gaat eten moet je hier zeker veel tijd voor uittrekken. Organisatorisch is het hier dus helaas niet voor elkaar, erg teleurstellend. Het was onze eerste maar ook onze laatste keer dat wij hier hebben gegeten!

4,9

1. Het spijt ons zeer dat het zaterdag niet naar tevredenheid was. Het was inderdaad niet zoals u mag verwachten en hoe wij normaal gesproken onze service verlenen. Onze excuses hiervoor. De extreme drukte was voor ons een verrassing waardoor we hier niet voldoende op ingesteld waren. We zullen ons uiterste best doen om zo goed mogelijk in te spelen op dit soort situaties.