1. Kort samen gevat: Waardeloos eten, niet normaal!

Ik schrijf nu voor het eerst een recensie wat ik eigenlijk tot op heden nooit heb gedaan. Samen met mijn vrouw en kinderen gegeten bij Rancho Chico. Op internet weinig info te vinden over deze tent omdat ze sinds kort weer zijn opgestart.

Het eten was echt niet goed. Ik klaag niet vaak en heb tot op heden nooit eten teruggestuurd, maar dit was echt niet normaal. We hebben ossenhaas, entrecote en lamskotelet besteld. Van binnen was het rauw en koud. Uit ervaring weet ik dat ze het vlees uit de diepvries hebben gehaald en meteen op de grill. Het vlees ziet er goed uit maar van binnen rauw en ijskoud! Hoeveelheid is goed eigenlijk teveel maar kwaliteit is belangrijker.

Uiteindelijk hebben we een rondje gratis drinken en mandje brood gekregen (uiteindelijk toch nog 84,50 betaald, zonde). De bediening heeft veel goed gemaakt want de ober kon er echt niets aan doen. Hijzelf vond het zelfs verschut en niet kunnen dat de kok en de eigenaar zo met klanten omgaan. De eigenaar is een Egyptenaar die zich nergens van aantrekt dus niet luistert naar zijn klanten maar ze meer een zeur vinden als je feedback geeft. Dan rest mij helaas niets anders om via deze weg een slechte referentie te schrijven en nogmaals voor het eerst in mijn 40 jarig leven en vele etentjes!

Lieve mensen bescherm jezelf en je gasten en vermijd dit restaurant. Bij andere gasten (totaal 3 tafels bezet) ging het helaas ook mis. Toen dacht ik al dat het niet goed zou gaan. Hier moet nog heel veel gebeuren.

2,4