1. Gezien de recensies had ik best wel verwachtingen. Deze vielen tegen; de bediening was erg traag en erg ongemotiveerd, druk. Het eten kwam per persoon apart met vertraging ertussen, ik wil liever toch samen eten. Het eten was op zich redelijk, maar dit was eens maar nooit meer.

1. Jammer dat u geen fijne ervaring heeft gehad gisteravond. Wij zorgen er echter altijd voor, druk of niet, dat de diverse gerechten zo goed als tegelijk worden uitgeserveerd. De pizza's komen uit de pizzeria voor in het restaurant en de pasta's, vleesgerechten etc uit de keuken. De ober brengt zowel de pizza's als de gerechten die uit de keuken komen. Door de afstand tussen de pizzeria en de keuken kan er wel eens een verschil van hooguit enkele minuten zitten tussen de verschillende uitteserveren gerechten. U vond de bediening niet gemotiveerd en traag, ik denk dat u op het meisje doelde voor wie het de eerste dag was. Zij was inderdaad niet zo snel omdat het snel werken in de horeca ervaring vereist en zij die natuurlijk op een eerste dag nog niet heeft. Verlegen en onzeker lijkt mij ook dan meer op zijn plaats dan niet gemotiveerd.