in Eindhoven

Grieks Restaurant

1. Gisterenavond gegeten bij Athene met een groepje van 10 personen. Met het eten was niets mis, heerlijk gegeten, jammer dat we verdeeld waren over 2 tafels. We hadden voor 12 personen gereserveerd maar we kwamen met 10 man en dat we zelf een keuze menu gemaakt hadden, vonden ze geen probleem, erg flexibel dus, pluspunten. De tafels zouden wel wat krap zijn met 12 personen, maar nu was de ruimte prima. De ambiance is echt Grieks en leuk ingericht, veel privacy ook.

Kleine minpunten waren dat veel van het personeel erg slecht Nederlands kon, ze hadden iets vaker kunnen komen vragen of we wat wilde drinken en de bijgerechten waren echt aan de duurdere kant.

Kortom een leuke avond gehad met heerlijk eten voor een redelijke prijs, wat duidelijk meer mensen vonden, want het was bomvol met een wachtrij...